fredag 2 mars 2012

Sonen kan.

Vår 14-åring har skrivit ett inlägg om sin upplevelse i Riga med sitt fotbollslag.
Inlägget berörde mig så starkt eftersom det visar att nåt som känns så jobbigt och tufft innan, i slutänden kan bli så himla bra.

Jag har frågat honom om jag fick dela och han svarade ja.

Du kan, grabben!

http://lorenzinho11.blogspot.com/2012/03/9-12-vebruaar.html?spref=fb

Tyvärr har jag ingen aning om hur ni som läsare kan klicka in er direkt på inlägget. Nu får ni tyvärr kopiera och sen klistra in.

Kanske nån av er där ute kan hjälpa mig hur man gör? :)

3 kommentarer:

  1. Vi har redan tagit del av och kommenterat Adams inlägg. Jag läste högt för farfar. Det berörde oss också väldigt mycket. Adam är en fantastisk kille. Kram Ulla

    SvaraRadera
  2. Har redan läst.
    Vilken känsla. Vilket sinne för detaljer och snabba händelser. Till det litterär förmåga. Att skriva fängslande, fantastiskt. Håller med dig. Du kan grabben.
    Ma

    SvaraRadera
  3. Kul o läsa. Han har sin mors talang att skriva. Verkar vara en riktig kämpa-kille.
    Kram Lena F.

    SvaraRadera