söndag 1 januari 2012

Ett nytt år

2011 var ett ganska så händelserikt år. Ur många perspektiv.

Vi blev sommarstugeägare till Smultronstället.
Vi fick uppleva Gothia Cup live.
Jag avvecklade mitt företag efter tio år.
Vi fick uppleva Bullerby Cup.
Vi fick uppleva årets fest.
Vi flyttade utomlands.

Och nu är vi här.

Inför 2012 är det bara att släppa handbromsen och följa vad magkänslan säger. Ibland kan det bli bra. Ibland kan det gå helt galet.
Men vad gör det?





Nyårsmenyn bestod av tre rätter varav detta var den första.
Tallrikarna plockades bort tomma, så det var nog ganska smarrigt.



Inför tolvslaget klädde vi på oss och vandrade ut i trädgården i den nykomna snön.
Med oss hade vi fyrverkeripjäser, glas och bubbel.
Vädret var kristallklart och vi hade total utsikt över Tallinns horisont.

Himlen visade sig i ett färgspektrum som var enormt. Överallt sprakade det och jag fick nästan en magisk känsla i hela kroppen.
Det tog verkligen aldrig slut.

Vårat bostadsområde som jag har upplevt ganska folktomt under detta halvåret visade att det faktiskt finns folk i husen. Fyrverkerier från nästan alla trädgårdar sköts upp.




Inför 2012 går jag in med nya ögon.
Livet har mycket att erbjuda och jag vill försöka utmana mig själv ännu mera.

Med ny luft i lungorna känns det helt ok.

Jag önskar er alla, fina där ute Ett Riktigt Gott 2012!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar