fredag 20 januari 2012

Mot Riga

Sådärja!
Min tanke om att sova sådär vansinnigt gott och länge denna natt och morgon gick om intet direkt.

Plogbil, utan smygmockasiner på fötterna, utanför fönstret vid femhugget fick mig klarvaken just då. Men ordentligt trött just nu kvart över nio.





Igårkväll gjorde jag mina naglar på min salong.
Jag önskade mörk färg och då sa hon att det ska vara korta naglar. Go for it, svarade jag.

Tjejen som hjälpte mig var så himla ung och så himla söt att det borde vara förbjudet att vara så ung och så söt. Faktiskt!

Kul för henne iofs. Ja, inte om det förbjuds såklart, men att vara så ung och så söt och ha hela livet framför sina fötter.

NU är det packningsdags.
Om man kan vara lite pirrig inför en fest, så är jag det nu.

See you all!

1 kommentar:

  1. Vilken fest. Förberedelser, besök från hemlandet, lång resa.
    Vet hur naglar och skor ter sig. Klänningen blir spännande att se.
    Vad har maken på sig....
    Hoppas ni trivs på galejen.
    Se, begrunda och lär, det kommer mer.....
    Ma

    SvaraRadera