torsdag 19 januari 2012

Saknar er!

Satt i soffan igårkväll.

Satt där och undrade lite vad som inte är som det var i Sverige.
Nån skillnad är det och jag har inte riktigt fått fingret på vad det har varit.
Men igårkväll slog det mig.




Jag pratar aldrig i telefonen längre!

Ingen telefon som ringer och jag ringer inte till nån heller. Det händer ytterst sällan att jag slår en signal över till Sverige.
Och nu när jag känner efter så saknar jag det.
Ganska mycket faktiskt.

Kollade min telefonlista och den såg inte så häver ut.
Maken och First gate är de som får mina samtal mest.
Och First gate är för att jag överhuvudtaget ska kunna komma hemifrån och sen kunna komma hem igen.

Så alla mina vänner som jag brukade prata med i telefonen, eller som jag brukade komma hem till och fika med....

JAG SAKNAR ER!!!

3 kommentarer:

  1. Ja du Ingela. Om du bara visste hur saknad du är. Jag saknar att se att jag missat ett samtal från dig, jag saknar att prata en stund med dig på em, jag saknar att inte kunna ringa en snabbis bara för att säga att du världens bästa vän som alltid finns där. Men det vet du ju ändå..... Men jag blir glad av att veta att du trivs, har vänner och har det bra!! ILY

    SvaraRadera
  2. Jag saknar dig!! Kraaam Virpi

    SvaraRadera
  3. Vill oxå ringa, OFTA o prata bort en stund. Men den tiden kommer åter <3.
    Kram fr 27:an

    SvaraRadera