tisdag 31 januari 2012

Ljuset är här!

Imorse var jag på väg till ett frukostfik. Klockan var 09.15 och det var ett så underbart sken över himlen.

Ljuset har äntligen kommit!




Jag kände att jag var tvungen att stanna bilen och ta några bilder.





På en gästtoalett som jag beökte under dagens lopp hade denna roliga lampa i taket. Jag hann se det även om det var tvunget med en snabb visit för det var nog den kallaste gästtoa jag har varit i.
"Risk för istappasbildning" borde det ha stått på dörren.


.

När vi kom hem från skolan vid halv fem hugget var det fortfarande ett så vackert sken över himlen. Ett sorts ljus som jag nog aldrig har upplevt tidigare.


Så kom jag in i vardagsrummet. Fotboll på Tv:n.

2 kommentarer:

  1. Ja, på något märkligt sätt är det bara fotboll eller hocky som sänds på vår TV...
    Tur att det finns böcker och sitter man i samma rum så umgås man ju...
    /kram Karin

    SvaraRadera
  2. Wordfeud funkar oxå! Vi sitter i samma soffa. Helt olika aktiviteter görs, men vi umgås iaf. Kram

    SvaraRadera