lördag 14 januari 2012

14:e gillt

Nästa lördag ska jag och maken på stort galej. I Riga.

Idag har vi letat klänning till mig.
Jag lovar, jag var i alla dessa affärer och provade olika sorters varianter på dresser.



I den sista affären och efter sammanlagt ca tjugo provningar hittade jag en i den här affären. Även om den inte riktigt kom till sin rätt där i omklädningsrummet i blåa korta strumpor och utan finskor.

Nu fattas bara skor och ett par snygga strumpor. Det tar vi en annan gång. Eller nog bara jag. Då vill nog ingen annan följa med är jag rädd.


Håret blev skapligt elektriskt efter att ha dragit klädesplagg över huvudet ett antal gånger.
Riktigt fräsig friss, om jag får säga det själv.







Nu är det soffläge vid brasan och skidskytte.
Ikväll ska vi överrraska våra killar med en hemlis.

Det får ni veta imorron.

"Hortons" har hållit sig på väldigt långt håll under dagen. Bara känt av den lite sporadiskt. Otroligt skönt.

3 kommentarer:

  1. Blir lite nyfiken på hur klänningen ser ut... Kan man få se den på ett foto i bloggen. ILY

    SvaraRadera
  2. En till som blev nyfiken på klänningen, med blå tubsockor o fräsig frilla till ;))

    SvaraRadera
  3. ...och i det fantastiska lysrörsljuset i ett omklädningsrum där varenda litet utslag på kroppen syns..... :)

    SvaraRadera