fredag 27 januari 2012

Känslan

Känslan när man vet att det är fredag och all fredagshandling är avklarad.
Att de hade en "jag är ny på jobbet" i kassan en fredag höjde denna känsla till ytterligare en nivå.

Känslan när man vet att det är fredag och har fått njuta av en underbar massage under förmiddagen. Även om jag blev hur yr som helst efteråt. Men de hade iallafall inte nåt personalmöte precis utanför denna gången. Jag frågade faktiskt.

Känslan när man vet att det är fredag och alla körningar till och från träningar är avklarade. Maken skickade just ett sms om att han tar med sig lilleman på vägen hem. Och det kändes ju helt ok då jag just hade kommit innanför dörrarna med storebror efter att ha lämnat lilleman. Så jag behövde inte dra iväg på direkten igen.

Känslan när man vet att det är fredag och står vid köksfönstret och håller utkik efter resten av familjen. Som jag väntar.

Känslan när men vet att det är -15 grader ute och att man har ett hem att värma sig i.




Känslan när man vet vad det blir för mat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar