tisdag 27 december 2011

Vad sa han?

Precis innan maken stack iväg på ett ärende alldeles nyss, bad han mig göra en sak medans han var borta.

Jag vet att jag svarade: Inga problem!


Nu är bara frågan, vad var det??



Japp!
Nu kom jag ihåg!
Jag skulle ta fram killarnas porträtt så de kommer med till Tallinn.
Sagt och gjort!



Den översta bilden hängde i fotografens skyltfönster när jag helt apropå gick förbi en dag för typ 14 år sedan, och skulle fråga när hans bild var klar. "Åh, den där nunan känner jag igen", tänkte jag överraskat och så var det min lille goding som kollade mig rakt i ögonen genom skyltfönstret.




För tolv år sedan är denna bild tagen. Jag hade fullt sjå att få goding nummer två att överhuvudtaget hålla i bandyklubban, med goding nummer ett som oxå ville ha uppmärksamhet i bakgrunden. Och när det till slut gick, så sa maken när vi fick bilden: "Han håller klubban fel."

Det gör han inte längre. NU håller han klubban perfekt och är riktigt duktig att hantera den. Faktiskt!

Roligt!

1 kommentar: