torsdag 15 december 2011

Outside the box så här på en torsdag

Först en Hej då fika efter lämning idag, till en av mammorna som flyttar hem till Sverige efter sina två år här.
Hon åker inte ensam utan resten av hennes familj hänger så klart med.

SEn vidare till Pilates-träning.
Jag kom först av alla och hade liksom hela golvet för mig själv.
Plötsligt kände jag mig lite wild and crazy!
Jag tog helt enkelt min matta och la den lite fräckt i mitten på golvet.
Jag har nämligen under höstens alla träningar legat bakom en av stolparna
i hopp om att inte synas för mycket.

Så när de andra kom blev det alldeles galet en stund innan de närmast hade hittta t sina nya platser.
Vilka otroliga vanemänniskor vi är.

Men det gick alldeles förträffligt att ligga även i mitten av rummet.
Idag kom bollen fram och det var ju den jag förknippade med Pilates innan jag började i augusti.
Nu, efter fyra månader, så anser väl tränaren att vi beginners har nått en ny nivå och mognad på det hela.
Dock ej mina hamstrings. De lallar fortfarande på bebis-stadiet.


Annars hade jag bokat en timmes massage idag kl. 13.00-14.00.
Trodde jag iallafall. KOm dit och fick reda på att det var kl. 12-13.00. Ett litet lätt missförstånd bara. Kan hända vem som helst. Men så himla tråååååkigt. Jag som hade ställt in mig på en hel timmes skön massage!! Åhhhh!!

Det är nog inte meningen att jag ska hålla till i det där huset när allt kommer omkring, eftersom det var där jag även hade sönder hela garderoben härom gången jag var där.






Innan jag fick reda på att jag så snöpligt hade missat min tid hann jag hänga upp min jacka. I den nämnda garderoben. Då såg jag att de hade lagat den efter mitt förra besök där.

Med tejp. De hade satt upp stången igen. Med tejp.

1 kommentar:

  1. Tufft tjejen!!! Det behövs små förändringar för att göra tillvaron lite mer spännande.
    Jag såg också tejpen. Smålog lite och tänkte på dig;) Det var en riktigt usel hängare de hade. Du var säkert inte den första som "rev" ned den:)
    Kram N

    SvaraRadera