torsdag 15 december 2011

Tack för hjälpen, min gosse

Vi kommer hem till Tallinn och firar nyårsafton. Färjan anländer torsdag förmiddag, tror jag.
På fredagen ska vi hämta upp vänner på flyplatsen som ska fira nyårsafton med oss här.

Ska bli hur kul som helst!

Eftersom vi har lite ont om tid mellan vår ankomst och vänners ankomst bestämde jag att jag städar nu istället. Så är liksom det klart.

Maken har fått välja vilken toa han tänker använda under sin ensamma vecka här hemma. De andra två har jag nu skurat rent.

Bad stor son skriva två lappar om att dessa två toaletter from nu är avstängda. För att sedan sätta dessa på respektive dörr.









Man kan säga att lappen jag bad honom Att skriva såg lite annorlunda ut i mitt huvud.




Men jag hoppas att budskapet går hem hos alla nu.

3 kommentarer:

  1. Så himla bra gjort. Älskar sådana initiativ. Kram och ha det skönt "hemma" på semester.

    SvaraRadera
  2. Alla har skrivít på verkar det som.
    Otroligt.
    Ma

    SvaraRadera
  3. Ha ha ha, jag älskar forumuleringen på den första lappen! Det där med syftningsfel kan vi väl tillskriva att han faktiskt är Estninisk medborgare. Svenskan får komma i andra hand!

    /Sara

    SvaraRadera