måndag 20 februari 2012

Min mys-måndag

Jag tillbringade förmiddagen på gymmet där jag helt i min egen takt gjorde det jag hade lust med där och då. Skönt!

Efter denna genomgång av min lekamen, åkte jag in till stan för att se lite på bio med de här två härliga tjejerna.
Vi hade valt att se den med George Clooney. Har ingen aning om vad filmen hette, men han var med iallafall.




Med en lunchmacka, kaffe och ett glas juice intog vi våra platser på rad sex. Klockan var 11.50 och salongen var inte fylld till bredden.



Av ren vana så föll ögonen hela tiden på textremsan i nederkant av skärmen. Jag försökte och försökte låta bli att låta blicken dras neråt. Hur j-kla svårt kan det vara egentligen? Det blev ganska förvirrande, med både estnisk och rysk text, samtidigt som jag hörde amerikanska.
Men jag gjorde ett försök iallafall och ibland gick det bra att bara lyssna.

Filmen var kanon så har ni inte sett den, så gå och gör det.

Sedan hade vi en timme kvar till det var dags att hämta barn från skolan så då tog vi en påtår på ett fik i närheten.

Mysmåndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar