onsdag 15 februari 2012

Mån 15 aug 2011 - Ons 15 feb 2012

Nu har det gått 6 månader.
Sen vi fyra, nervösa och förväntasnfulla, tog bilen från Ljungsbro till Stockholm för att vidare åka till Tallinn.
Till ett liv som vi inte hade en vildaste aning om hur det skulle bli.

Nu har det gått 6 månader. Och jag har lärt mig att hitta genvägar ( iallafall en ) med bilen om det har hänt en olycka( för det händer ju titt som tätt )eller om det helt enkelt är för mycket trafik. Då är man väl ända ganska inbodd.

Det har gått 6 månader och vårt hus känns som hemma. Faktiskt riktigt hemma.
Vi är nog hemma alla fyra i vårat hus.

Tänk att bara byta liv helt plötsligt, och känna att det faktiskt är helt ok.

Det har gått 6 månader och idag hittar jag till Eesti Posti, paketutlämningen. Det gjorde jag inte o färrgår. Men det gör jag idag.

Det har gått 6 månader och det har jag idag firat med att skotta.
HUr mycket snö som helst.








Dagens badrumsbild är från MyFitness, Kristine centrum.




Klart!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar