lördag 11 februari 2012

Fotbollsmamman tar en paus



Fick visst äta frulle själv imorse. Kändes märkligt. Men en hotelfrukost är ju alltid en hotelfrukost och Albert Hotel här i Riga gör verkligen sina morgonägg så som jag vill ha dem.




Känner ni igen filuren på sidolinjen?



Skälet till varför jag fick äta frulle ensam i morse var att maken blev tillfrågad om han hade möjlighet att hjälpa till på kanten idag som lite sidocoach.

Han tackade ja till det förslaget och pep i väg med lillebror till samlingen och de andra killarna. Sen stod han där på kanten och såg ut att stortrivas. Men jag tyckte nog det kändes lite konstigt att se FC Flora på ryggen.



Tror ni inte lillebror hittade sin plats i det grön-vita gänget oxå?
När vi stod och kollade in resultattavlan jag och lillebror kom plötsligt hela gänget och lagets bästa spelare tog sina armar om honom.
Då backade lilla mamman bort en smula. Kände mig en aning malplacerad, för mig höll de inte om, konstigt nog.


Dagens badrumsbild.



Gårdagens badrumsbild.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar