måndag 13 februari 2012

Män. Snö. Bilar.

Alltså.
Allvarligt talat, vad är det med killar/män, bilar och snö? Egentligen.

Vad är det som gör att det måste sliras och halkas varje gång det finns lite is eller snö?

Finns det en sk osynlig dragningskraft?
Vi bor på en återvändsgata.
På vändplanen vid vårt hus vänder en hel del bilar per dag. Och männen kan verkligen inte vända som vanligt, och liksom lägga i backen och vända som "oss vanliga människor".
Spelar ingen roll vilken sorts bil de kör. Allt från BMW's till Skodor gör samma sak. Och alla har de världens största smajl på läpparna. Att det är så roligt.

Ingen tjej gör detta. Varför?

Annars har jag haft min söta dam hos mig idag som har gjort så fint. Ägaren till vårat hus kom förbi i ett ärende och jösses vad hon hade mycket att tala med honom om, om olika saker i huset. Hon är en kvinna med ruter i, kan jag lova.
Och där stod jag mitt emellan och förstod inte ett ord.


Jag behövde iallafall inte trängas med så många på gymmet idag.



Dagens badrumsbild är från MyFitness, Rocca al mare.

2 kommentarer:

  1. Verkar vara i bättre skick än toan vid gymmet i Ljungsbro ;)

    /Åsa C

    SvaraRadera
  2. Haha! Det finns väldigt många olika badrum i olika skick har jag märket. :)

    SvaraRadera