torsdag 29 september 2011

Tur man är flexibel

Torsdag.

Min planering denna dag inkluderade ett Pilates -pass samt en omgång på gymmet efter det.

Tyvärr, eller...beror på hur man ser det :), ringde mitt gymsällskap återbud i sista minuten.
Precis när vi hade lagt på( vi bestämde att köra på gymmet på måndag istället! ) så fick jag en förfrågan av pilates-tjejerna om att hänga med på lunch.
Och det gjorde jag. I träningskläder hängde jag med på lite mat. De hade ju redan duschat och var sådär liksom stanfräscha.

Till middag hade jag planerat köttfärspaj. Pajdegen redan klar när maken ringde och kom med förslaget att vi skulle äta middag på "Baby Back". Ett hak med lite amerikansk stil med stora burgare och revbensspjäll.

Ok, svarade jag. Pajdegen kan vänta till imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar