tisdag 20 september 2011

Svårt val för både guide, Gud och mig

Har fått en inbjudan av IWC,
International Womens Club.

Idag är det en Tallinn-Tour som står på schemat.
I två timmar ska jag få en guidad tur i huvudstaden.
Vad det innebär vet jag inte förräns efteråt.
Tror inte ens guiden har bestämt sig ännu. Så här stod det på inbjudan:

-"Bad weather- a lot of churches. Good weather- not so many churches."

Och Gud själv har nog inte heller bestämt sig för vad han ( förresten, är det en Han? ) ska bjuda på för väder idag, vad det verkar. Paraply eller vindjacka?

Så jag får se helt enkelt.
Mitt största problem annars just idag, är att jag ska bestämma mig för vad jag ska göra när turen är avslutad och jag har tre timmar kvar tills barnen ska hämtas.

Ska jag åka hem?
Ska jag stanna i stan?

2 kommentarer:

  1. ...och det blev åka hem...eller du kanske hittade på nåt annat kul:)
    Kändes lite trist att bryta upp så där men var bara tvungen. Skulle hinna handla, åka och betala för A:s kalas och fixa mellis till kidsen. Det tog sin lilla tid. Glad i efterhand att jag slapp släpa med barnen till affären efter skola och tennis men lite tråkigt att inte äta lunch med dig:(
    MEN!!! det tar vi igen i morgon:)
    Kram Nina

    SvaraRadera
  2. hehe!
    Åkte hem. Hände inget roligt alls.
    Men idag har jag inte varit hemma på hela dagen.
    :)
    Tack för sällis idag! :)

    SvaraRadera