söndag 11 september 2011

Måndag morgon med Magnum

Planerar veckan som kommer.

Tillsammans med en kaffe i soffan har jag Magnum på Tv som sällskap. Det var inte igår jag såg Tom Selleck, kan jag säga.

Tre bokade luncher på agendan denna veckan. På olika ställen. Får se om jag hittar fram.

En 14-årsdag imorgon att fira. Förstår inte att jag som är så himla ung har en son som är både större, längre och starkare än jag själv. Men nu är han ju det så det måste vara sant.

En coffemorning-meeting to arrange för klass 8. En coffe-morning att gästa i klass 6. Hjälpa till med fotograferingen när det är klass 8*s tur. Undrar förresten egentligen vad det är de behöver hjälp med? Som fjortonåringar, menar jag. Fixa till deras frisyrer? Det skulle vara poppis!
Haha! Sen skulle jag inte få visa mig i skolan för stor son.

Men först måste jag städa lite. Har inte hittat någon rar liten dam ännu. Jag har lagt märke till att de flesta runtomkring mig har en egen sådan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar