fredag 2 september 2011

Helt enkelt för glad

Har idag fått mitt nya personmummer.
På väg att bli estnisk invånare.

Del två i sträckan att bli estnisk var idag att ta foto och skriva under mera papper.

Tre foton togs i en sån där automat och så fick jag sätta mig hos en handläggare.
Hon sa att "Vi tar det fotot i mitten, där du inte ser så glad ut."

Ok.  :-)

Efter hela den här ceremonin hade maken bråttom till jobbet och släppte helt sonika av mig mitt på vägen. Nånstans.
Men jag tog mig promenerandes hela vägen till skolan där Lilla Vit stod och väntade så fint.

Med ett leende på läpparna.





2 kommentarer:

  1. Du är otrolig. Ja rent makalös. Har din make insett det?
    Ma

    SvaraRadera
  2. Ser fram emot när du ska guida oss när vi kommer o hälsar på :)Ha en trevlig helg! Kram Grannen

    SvaraRadera