måndag 19 september 2011

Kontot funkar

En mysig start att börja dagen på.

Träffar några trevliga tjejer vid avlämningen i skolan.
Egentligen har jag inget att göra vid lämningen. Mina killar klarar sig galant utan mitt stöd just där.
Men för min egen skull följer jag med in och vips så har jag fått fikasällskap.

Idag åkte vi till ett urmysigt ställe i Gamla Staden.
En kopp the, gott att doppa till och trevligt sällskap.
Snabblunch eller snabbfika finns inte på kartan. Vi satt nog iallafall i två timmar och surrade.
Jag lär mig så mycket.
Tex om var alla smågator finns, var alla genvägar finns, var man parkerar billigast eller dyrast, var alla restauranger finns.

Maken sa häromdagen när han var inne och kollade så att vårat konto ser okey ut:
"-Jaha, jag ser att det börjar röra sig lite här inne på kontot."

-"Det är bra, sa jag. Bra att kontot funkar."

1 kommentar:

  1. Harligt att hora att livet flyter pa och att du trivs och mar bra. Pengarna ar till for att rulla, eller hur? Mysiga restauranger later bra. Skont att du ar forberedd nar vi kommer. Vi har haft en kanonvecka. Kram svarmor

    SvaraRadera