måndag 5 september 2011

Dags för en större behå

Tänkte bara ut och småjogga lite.
Bytte om till mina käcka, inte så utslitna, träningskläder.
Men.....

....kom på att jag måste ha nycklar för att låsa och låsa upp dörren.
...måste ha en fjärris för att öppna o stänga grinden till tomten.
....måste ha en fjärris för att larma huset.
.....måste ha en telefon för att ringa till vakten för att komma in på området där vi bor.

Det blir till att skaffa kläder med större fickor.
Eller skaffa en större BH där alla saker får plats.




3 kommentarer:

  1. Det är klart att alla tänker på något annat. Men oj vad prylar du behöver. Välbevakat område! Skönt också att aktiviteter hit och dit börjar ordna sig. Se ditt liv nu som ett jobb, njut! Kram Elsa

    SvaraRadera
  2. Verkar jobbigt att träna utanför ert hus, men du har ju bra träningsredskap inomhus. Hahaha!
    Väntar på bilder Hahaha
    Kram Loisan

    SvaraRadera
  3. Japp, välbevakat område.
    Lämnade telefonen hemma, öppnade grinden på glänt, sen kutade jag iväg.
    Första gången jag var utan telefonen en timme sen vi kom hit. Lite oroligt eftersom jag vill att barnen ska kunna nå mig direkt om det är nåt.
    Men denna gången gick det ju bra.

    SvaraRadera