söndag 28 april 2013

Veckovill

Att vakna på morgonen och få se denna lilla fyra månaders är helt underbart. Han är Annikas och Matts lilla son och heter Andrew. Han är nog stans coolaste invånare.
Annars har jag absolut ingen koll what so ever vad klockan är eller vilken dag jag vaknar upp till nuförtiden.


Jag kan meddela att utvecklingen på bebisar inte har ändrats nåt vidare på 15 år. De kräks fortfarande på axeln.

Efter lite Swedish Pancakes till frukost packade vi väskan och skulle mot stranden. 



Ann-Marie är även hon kusin till maken och är här tillsammans med sin yngsta dotter, Estelle 8 månader. 



Adam.



När mamman har glömt paraplyet till beachen får mamman vara kreativ och ta det som finns tillhands. Tex under en stol. Samtidigt som jag kände att vad glad jag är som har stora barn. :) 



Andrew, Mason, Will och Adeline. Barnen till makens alla tre kusiner. Samt Estelle som sov i vagnen.

Andrew's pappa hade under denna dag medverkat i en fiskartävling ute till havs med sina kompisar. De stack redan vid 03.30 i morse. PÅ kvällen var det dags för dessa att komma in till hamnen för invägning av eventuella fångster. Av 29 båter kom Matt & Co på tredje plats i en av kategorierna. Grattis!

Dessa bilder kommer på ett eget inlägg lite senare.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar