måndag 22 april 2013

Miami-dags.

Efter den otroligt dåliga frukosten på det yttepyttelilla hotellet i Orlando så drog vi kosan mot Miami. Jag som är en sån som alltid sover i bilen vid långsträckor kunde/ville verkligen inte sova. JAg ville till vilket pris i världen inte missa allt runtomkring.


Efter ca fyra timmars bilåkande genom ett ganska soligt Florida så anlände vi vimlet i Miami vid halv ett ungefär.
Vilken atmosfär! 
Vilket ställe.
Vilket folk.
Av alla sorter.



Vårt rum var inte incheckningsedo så vi tog endast fram våra badkläder för att kunna tillbringa ett tag på stranden. Varför vi valde stranden berodde på att just på söndagar har vårat hotell vuxen-"Poolparty" med allt vad det liksom innebär med poolbaren och tjejer och killar, varnade badvakten lite fint för oss när vi kom med två tonårskillar i hasorna. 

Miami levererade första dagen med sol, varmt hav, vågor! Jag var i flera gånger.





Den blåa färgen är nog den vackraste färgen jag vet.





Tills lut fick vi nyckeln till rummet och kunde göra oss lite hemmastadda.



Här bor vi.



När vi kom hem till hotellet efter middagen så hade alla ljuslyktor på hotellets innergård tänts.



Jag som älskar lyktor. Lyktor överallt.





 Inte så tokigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar