torsdag 4 april 2013

Livsandarna återvänder så sakteliga

Efter måndag och tisdag under täcket så blev onsdagen en lite piggare dag. Iallafall lite.

Idag torsdag visste jag att tjejerna skulle träffas på Hotel Olympia för en morgon kaffe tillsammans efter lämningen. Jag avvaktade att bestämma om jag skulle medverka eller inte tills jag hade lämnat killarna. Och kroppen verkade vilja vara med på ett fikahörn så Lilla Vit styrde kosan mot Olympia helt enkelt.




Och så himla roligt det var att träffa gänget igen. 



Fullt med fika på hela bordet.



Tjejerna blev bara fler och fler och till slut satt vi sju stycken runt borden.



Efter en stund var det dags att skingras. Jag åkte hem till mitt place. 
Solen sken från en klarblå himmel. Precis som den har gjort under hela veckan.



Men jag har tyvärr inte orkat bry mig om den särskilt mycket. Idag tog jag dock chansen att få njuta av strålarna en smula. 



Ett år mellan dessa bilder. 
Det var lite granna varmare förra året vid den här årstiden, kan man säga.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar