tisdag 1 november 2011

Filmtajm

Var på bio igår.

När klockan var 11.55 satt jag bänkad på rad 5 i Coca Cola Plaza.
I min hand hade jag en färskpressad apelsin jos samt en tonfisk smörgås. Eftersom detta nu var lunchtid så var det ett bra alternativ.

Jag och tre tjejer skulle se "Kungen av ......" ( vad hette ön, nu då? ).
En norsk film med Stellan Skarsgård i huvudrollen.
Filmen handlar om en händelse i början på 1900-talet i Norge, om missanpassade pojkar som Stellan och hans staf skulle få fason på.

Den var bra, men nästa gång blir det nog en romantisk komedi eller nåt i den stilen.
Så man liksom skrattar på vägen ut.
Nu satt alla blickstilla när det blev mörkt och sluttexten började rulla. Det tog ett bra tag innan nån av oss 10 filmgäster rörde en fena.

För detta biobesök betalade jag 35:-.

Undrar vad det går för film på fredag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar