söndag 6 november 2011

Måndag med klös i

En dag full med saker att göra!

Kört barnen till skolan.
Hem igen för att ta emot min gulliga lilla dam. PÅ vägen letade jag efter soptunnor att
slänga två soppåsar som inte får plats i vår tunna längre.
Men det var lönlöst. Alla hade lås på sina så jag fick ta med båda hem igen.

Nu ska jag hämta en kompis på Statoil, vi ska fika lite.

Klockan 10.00 kommer ugnslagaren.

klockan 12.00 ska jag vara i skolan för samtal med två lärare.

Klockan 15.30 ska jag köra hem barnen.

Nånstans där på eftermiddagen ska vi hämta en familj från Sverige som helt apropå är i
Tallinn på besök. Så roligt!

sen hoppas jag att ugnen är lagad så vi kan bjussa denna familj på middag.

Nånstans där på eftermiddagen hoppas jag oxå att tvättmaskinslagaren kommer att dyka upp.

Och sen har stor son träning 18.00. Yngstingen kl 19.00.

Härliga tider!!

1 kommentar:

  1. Ingen latsida hos dig alltså.

    Hoppas ni fick mat allihop.
    Ma.

    SvaraRadera