onsdag 2 november 2011

Onsdag

Conferenceday i skolan idag.
Vilket betyder att hela eftermiddagen i skolan är vikt åt typ utvecklingssamtal mellan elev, förälder och lärare.
Eventuellt ska inte elev vara med om den går på upper school, men jag vet faktiskt inte riktigt.
Vi skrev inte upp oss på någon tid under dagen pga att maken gärna ville vara med. Och idag har han haft fullt schema på egen hand.

Så jag har bett om andra tider av de lärare som vi anser att vi behöver ha ett litet snack med.
Vilket gick väldigt bra med dessa tillmötesgående lärare.

Tack vare denna eftermiddag så slutade killarna kl. 12.00.

Efter att jag lämnade killarna i morse så passade jag och en mamma på att fika. Lääänge! Sedan tog vi en sväng i lite affärer och hör och häpna - jag shoppade! Till råga på allt till mig själv!

Hur ofta händer det på en skala att jag handlar kläder bara till mig? Roligt!!

Klockan blev tolv och barnen hämtades. Då bestämde vi att vi skulle ut och äta på ett ställe som heter "Vapiano". Ett skönt gäng satte sig så till bords och njöt av att ha en hel eftermiddag kvar av dagen.

Och den eftermiddagen gick åt för mig att hitta dit där liten son skulle ha sin fotbollsträning.Ytterligare en ny plats att hitta till....För varje gata vi körde fel desto högre suckade sonen i sätet bredvid.

-"Mamma gör sitt bästa, så lugn och fin nu."



Lunch på "Vapiano" med coolt gäng!

2 kommentarer:

  1. Coolt gäng vardet ju....Hälsningar från basketdomaren på sandbäckens
    Jag har hälsat på här några gånger och undrar hur du har det, men jag ser ju här att Du ser ut att ha det bra som sk.hemmafru

    Sköt om Er alla

    SvaraRadera
  2. Men tjena Tommy!
    vad roligt att höra från dig.
    Jag tänker mycket på sandbäckens ska du veta. Hur har ni det?

    Här rullar livet på faktiskt.
    Hälsa till alla från mig!

    SvaraRadera