fredag 21 oktober 2011

Sverige!

Kära mamsen tog emot på Skavsta.
Älskade mamma!

Väl hemma hos henne bjöd hon på världens fikabord. Kall coca-cola och vaniljbullar. Mums!

Sen kom svärfar och hämtade oss där för vidare färd mot Linköping.
Jag tycker inte om avsked och jag satt i svärfars bil med tårar i ögonen en liten stund efter att ha sagt hej då till mamma.
Min stora son vet detta. Ger mig en av hans varmaste kramar ever och säger:
-"Känner du hur jag laddar dig nu, mamma?"

Kärlek!!

Nu har vi ätit god mat och druckit gott vin hos svärmor o svärfar. Kött, lingon ochn svamp från svärfars egen tomt i "Bastebacke"/ Mullsjö/Jönköping. Gott!

Satte mig just vid face book och kollade snabbt igenom alla statusuppdateringar. Mycket party, förstod jag att det är runtomkring överallt.

Vill också!

När??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar