tisdag 18 oktober 2011

Swisch!

Efter denna tisdag är det fantastiskt vad skön sängen känns.
Från halv sju i morse har vi haft pedalen i mattan.








Bilderna kommer lite i fel ordning, märker jag. Och jag har i nuläget ingen koll på hur jag byter plats på dem.
Så ni får ta dem som de är helt enkelt.



Till lunch blev det sushi på Zebra Cafe. Där har jag och tre tjejer suttit och haft lunchmöte, kan man nästan kalla det.
Vi ska anordna en liten "social event" för ett årsmöte i skolan med efterföljande mingel.
Och bäst som vi sitter där och planerar så kom vi in på nåt helt annat. Nämligen att en resa med båten till Helsingors vore på sin plats. Så det måste vi ha ett lunchmöte om oxå alldeles snart faktiskt. :)



Nån smaskig sallad tog jag oxå.





Men dagen började med ett pass Pilates. Och nu har insruktören ökat tempot en smula. Jösses! Har träningsvärk efter varje pass hon kör med oss. Vid just partiet där det är dags att sretcha hamstrings märker jag att jag har alldeles för långa ben. Eller för korta armar.....
Instruktören bara ler.





Efter lunchmötet blev det en snabb titt i en av hemma-fru kollegornas lägenhet i Gamla Staden innan det var dags att hämta barn. What a flat!!

Sedan har jag kört mellan A.Le Coq Arena och hemmet sex ggr på fyra timmar, beroende på att killarna har haft träning efter varandra och maken är i Riga så Lilla Vit har fått gå för fulla däck.

Nu är klockan 22.15 och alla tre är vi helt slut. Fyra med Lilla Vit.
Ute blåser det nästan storm. Så inatt gäller öronpluggar.

Sådana här eftermiddagar är inte mina favvodagar.

Men nu är den slut och vi tar nya tag i morron.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar