måndag 10 oktober 2011

Jag hittade själv!

Min andra Svensk-frukost nu på morgonen. Idag var vi endast 4 stycken sugna svenskor.

Jag hittade dit själv.
Hittade rätt väg genom stan, hittade en lämplig parkeringsplats och sist men inte minst hittade jag själva cafe't. Hittade rätt nummer för sms-parkering och ringde rätt nummer när jag skulle avsluta parkering.

Hittade även hem efteråt.

En bra förmiddag!

Att titta på gamla fotografier är så himla roligt och får mig att må så bra.
Nu har jag suttit och kollat runt lite och tänkte dela med mig lite av fina minnen.


Gothia Cup 2011 blev stora sonens sista framträdande i sitt lag innan flytten till Tallinn.



Makens 40-årsdag! Han hann med några fler framträdanden än så innan vi drog österut.

Bullerby Cup 2011 blev lilla sonens sista framträdande i sitt gamla lag innan flytten.


Haha! En sen kväll i New York, sommaren 2009.


Som den fotbollstokiga familj vi är, var det ju otroligt häftigt att springa på världens bästa fotbollsspelare Leo Messi, på vattenpark i Orlando, sommaren 2009.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar