lördag 1 oktober 2011

Drömtydare? Nån?

Drömde inatt om att jag hade på tok för många BH:ar att jag inte visste var jag skulle göra av med alla.
Så jag tog med mig några stycken till affären och la dem i en papperskorg i omklädningsrummet.



Zzzzzz.....


Efter ett tag ville jag ha tillbaka dem och återvände till affären.
Mycket riktigt låg de så fint kvar i papperskorgen.
Jag stoppade dem i väskan och när jag kom ut ur affären nöjd med mitt arbete blev jag stoppad av en vakt som sa att jag hade snattat.

En stor bjässe som tyckte att jag skulle ta upp allt jag hade i väskan.
Och så skulle jag förklara hela situationen för honom. På engelska.

Mitt i hela denna bisarra dröm så vet jag att jag hann tänka att:

-"Så himla konstigt att de inte hade bytt påse i papperskorgen under den här tiden?"

.....sen vaknade jag.

Vad betyder detta?
:) Nån?

1 kommentar:

  1. Ja du, inte lätt att veta. jag drömde för någon natt sedan att ingen mindre än Micke Persbrandt flyttade in här hos mig. Och grannarna var som tokiga o ville komma hit o bli tagna på kort med honom. Har fortf. inte fattat vad den drömmen betydde ??? o han är här inte heller ;)
    //Loisan

    SvaraRadera