måndag 10 oktober 2011

Lång morgon blev det, eller inte

För första gången sen den 15 augusti kör inte jag killarna till skolan.

Idag tog deras pappa den biten.

Så nu la jag mig i sängen.

En kopp kaffe, datorn i knät och alldeles strax ska jag ta mig an boken som ligger här bredvid.
Just nu läser jag "I grunden utan skuld" av Viveca Sten. Avslutade nyss "Den femte årstiden" av Måns Kallentoft.
Blir nog några böcker till att inhandla när jag är i Sverige om två veckor.

Har ni några bra boktips, kära vänner??


Väntar in tiden.

Oops!
nu ringde telefonen.
En hemmafru-kollega kände sig lite kaffesugen.

Upp och hoppa, på med träningskläder och så iväg. ( Pilates kl. 11.00 )
Så det kan bli!

Ciao!

5 kommentarer:

  1. Om du inte har läst dem innan: Läs ALLA underbara böcker av Karin Brunk Holmqvist. Du kommer älska dem! Börja gärna med "Potensgivarna" el. "Sirila gentlemän sökes".
    Sen kan jag även rekomendera: "När skymningen faller" Joy Fielding. Och "Dårens dotter" Mian Lodalen.
    Alla dessa böcker är olika sins emellan, men alla är klart läsvärda!
    /Sara E

    SvaraRadera
  2. Hej min vän. Jag rekommenderar Marie Jungstedts böcker. Riktigt bra kriminalromaner. Men börja med första boken. Man kan läsa dom fristående, men bäst i ordning tycker jag. Kramar i massor. ILY

    SvaraRadera
  3. Tips o som du kan få av mig: Katerina Janoch- böcker av mig om du vill! Jag har läst nr 2 o 3 om barnmorskan Cecilia Lind. Läser just nu nr 4:) Har också "Lyckan, kärleken o meningen med livet" till dig :) Kram Virpi

    SvaraRadera
  4. Lund heter hon ju :))

    SvaraRadera
  5. Schyyst av er!
    Nu ha rjag många böcker att inhandla när jag kommer hem! Så roligt!
    tack snälla ni. Ska bara skriva av allt på en söt liten lapp först.

    SvaraRadera