måndag 10 oktober 2011

Nu är det gjort!



Har tecknat mitt livs första gymkort!
PÅ gymmet som ligger strax här intill.

Endast och bara för att välkomst-väskan var så skitsnygg!
I den så låg det så himla mycket bra infoblad, synd att allt står på estländska bara. Och liggandes på botten av väskan en flaska med okänt innehåll.

Det här blir en ny spännande era i mitt liv.

Och eftersom jag innerst inne är en wild & crazy tjej så har jag ett kort nu som tillåter mig att använda även My Fitness lokaler inne i Tallinn. Om det skulle visa sig att jag har lust att prova lite maskiner även där.

Ja, jösses, vad händer när man har fyllt 40 egentligen?

3 kommentarer:

  1. Vad kul att det äntligen blev av! Kör hårt nu Ingela!!!!
    //Sara E

    SvaraRadera
  2. Härligt Ingela! Undrar också vad som händer med människor när de nått de 40. Kämpa på!

    SvaraRadera
  3. Det var svärmor som kommit igång igen!

    SvaraRadera