torsdag 26 april 2012

Blommor


Blomköp stod på agendan idag.



Hittade en smart vagn där jag la ner det jag ville ha. Utbudet var inte så enormt stort. Men några penseer och en ampel slog jag till på.



Och tänk att det som var så soligt och härligt igår kunde bli så grått idag?
Till helgen ska det visst bli fint igen. Och det låter ju underbart!





Slängde ihop en snabb lunch bestående av en precis lagom mogen avocado ( hur ofta hittar man en sån?), champinjoner, broccoli, plommontomater, purjolök o gurka. Ganska så smarrigt faktiskt.
Nu är det en kaffe och en kanelbulle som gäller, innan det är dags att rulla iväg till skolan för att hämta två ungdomar.

SEdan måste jag plocka ur diskmaskinen oxå. Och hänga tvätt.

Eller så får killarna göra det när de kommer hem?
Så får det bli.



På många offentliga toaletter finner jag sådana här småduschar bredvid handfat.
Eftersom jag aldrig har besökt herrtoaletter så undrar jag lite fint bara om dessa även finns på manliga toaletter?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar