onsdag 18 april 2012

34 803

Det kunde har varit min månadslön. Men det är det ju inte.

Sitter här o kollar in några gamla inlägg.
Typ det allra allra första jag skrev den 7 juni 2011.

Sedan dess har jag haft smått otroliga 34803 besökare på min blogg!
September och mars månader toppar med nästan 5000 besökare vardera.
Egentligen helt galet.

Det är inte illa för en helt vanlig, ganska småtråkig kvinnlig 40 plussare, som snart har två tonårsbarn innanför väggarna. Som har haft körkort mer än halva sitt liv.

Tack alla ni som klickar er in och läser då o då!
Det är fortfarande lika roligt att skriva och det värmer mitt hjärta att ni finns där ute och tar av er dyrbara tid för att läsa ibland.

Så återigen ett stort ödmjukt tack till er alla!

Fantastiskt!!

1 kommentar:

  1. Minst lika fantastiskt att du skriver. Fortsätt, fortsätt. Läser mer än gärna.
    Ma

    SvaraRadera