söndag 21 augusti 2011

Ett vinglas hittat

Söndagkväll.

Jag vill börja med att tacka alla ni snälla människor som hjälpte mig en aning imorse.
Era små ord fick min dag att bli lite lättare.
En dag som annars har varit ganska känslosam för min del.
Plötsligt så bara kom alla känslorna. På en o samma gång. Inte mycket att göra åt. Liksom bara att följa med och låta kroppen reagera färdigt.
Nu är det gjort. Och det känns redan bättre och lättare.
¨
Och så har jag upptäckt att vi har bott här så pass länge att jag redan har lagt märke till en del vanor hos folk. Framförallt en tjej som är ute och åker rollerblades med sin barnvagn varje dag kl. 11.00.
Jag har sett henne samma tid ungefär på samma plats när jag har kört förbi henne med bilen flera gånger. Och det roliga är att hon har ingen aning om att hon är iakttagen. :)
Sen om nån har sett några vanor hos de nyinflyttade har jag ingen aning om.....

Har äntligen hittat mitt favvo-vinglas som jag nästan trodde att flyttgubbarna hade tagit hem och festat med under helgen. I vår svarta resväska låg det och bara väntade på att bli hittat.
Så nu har jag tagit ett glas vin för första gången på hela veckan.

Imorron skolstart för killarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar