tisdag 9 augusti 2011

En födelsedag.

Oj oj oj!
Nu är det äntligen gjort. Eller inte rikitgt än förresten. Klockan 23.56 är klockslaget för min dag egentlligen.

Dagen har gått och jag har blivit sjungen för. Ljuv och skön ( ? ) sång av tre killar på morronkulan sisådär vid 07-hugget. Tårta och ljus o paket.
Brorsan med familj dök upp redan igår som en liten överrraskning, ända från Karlshamn. Kärlek! De sov över och åt frulle med oss i morse.


Ett Sverige survivalkit från brorsan om hemlängtan blir för svår.

Kära moder har oxå varit här en sväng. Kärlek!
En dag med blandade känslor!
Har nu sagt på återseende till både mor o bror. Säger det rakt ut: Jag verkligen avskyr att säga hej då!
Känslorna svämmar över och tårarna bara sprutar.

Som tur var dök det upp lite annat löst folk på kvällskvisten som piggade upp mig lite. Rose' på det och sen kom ösregnet.

Ikväll hoppar jag i säng som en stolt 40-åring! Livet börjar ju nu har jag lärt mig. Och vilka förväntningar jag har av framtiden.


Men egentligen fattar jag ingenting...... Vad hände? 40 år? Jag?


3 kommentarer:

  1. Grattis, lite i efterskott! Förstod att din dag varit underbar. Och livet börjar vi 40, jag vet! Kram Elsa

    SvaraRadera
  2. Vilken oväder du fick på kvällen, men jag antar att det inte gjorde något.

    Maken fyller 45 om någon vecka, då är han snart närmare 50 än 40, det känns också lite konstigt. Visst var det härligt att vara ung men med åldern kommer mognaden och den där självsäkerheten man saknade då.

    Helt ok att vara i 40-års åldern faktiskt!!

    SvaraRadera