tisdag 11 juni 2013

Tjoho, killarna har nu gjort alla sina sex Final Exams!

Medan killarna satt i skolbänken och slet med sina absolut sista Final Exams för det här läsåret så var jag med the ladies på en helt ljuvlig brunch. En av många "den sista" saken denna veckan.

En av mina danska vänner bjöd idag in oss som sagt på en fantastisk sammankomst. Ett fantastiskt dignande bord med allehanda smaskiga godsaker.



Hon bor för övrigt i ett av husen som vi var och kollade på som alternativ till boende innan vi flyttade hit.
Så det där kunde ha varit vårat matbord. 



Tack snälla!

Telefonen ringde vid 11.00 och då var killarna klara.
De har nu skrivit alla sina sex olika Final Exams för det här läsåret. Nu kan de verkligen inte göra mer. 
Som mamma och jag tror att jag även kan tala för deras pappa i just detta, är vi så otroligt stolta över våra killar hur det än har gått i dessa Exams. För vi har sett och vi har stått bredvid och jag lovar att de har gjort sitt allra, allra bästa under hela det här året. 

Det har krävts blod, svett och tårar blandat med en skvätt glädje. Och det har krävts engelska. 
Well done, grabbar!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar