onsdag 12 juni 2013

Har förberett med näsdukar.

En sista fika på Hotell Olympia.
Här har vi suttit ett antal gånger. Snackat, skrattat, löst problem eller bara myst.






Malene, Nova och Nina. Dessutom Ninas födelsedag.


Charlotte, jag och Therese. Ninas blommor. 
Asså. När jag lämnade damerna kändes det i hjärtat. Det syns inte, men det känns.


Vid 14.15 var det Award Ceremony på skolan. Som vanligt var jag där i god tid och kunde fritt välja plats. 



Jag höll en plats till maken som kom förbi en stund han med. 
När alla diplom och awards, varav killarna faktiskt fick varsitt, var utdelade var det dags att ta farväl av denna skola. Som jag har kört till varje morgon i två års tid. Som jag har hämtat barn vid i två års tid. Nu är den tiden förbi.

Adam sa Hej då till sin kompis som inte ska vara med imorgonkväll på själva avslutningen för han åker hem till Litauen redan ikväll. De sa Hej då, han försvann från skolan och jag hann inte med. Jag är liksom inte färdig. Allt har gått för fort. Känslorna står fortfarande på startblocken.

Jag har förvarnat min familj om ett eventuellt tårkalas imorgonkväll. 
Var sak har sin tid helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar