måndag 3 juni 2013

Thanks for being a part of my life!

Igår vaknade jag med lite blandade känslor i kroppen.
Jag somnade med samma blandade känslor igårkväll och jag vaknade med dem även imorse.




Med planering inför flytt till Sverige samtidigt som jag håller på att avsluta här ger lite mixed up feelings.
Känns som om jag just nu befinner mig som i  ett Ingemansland. Just så känns det faktiskt. Ingemansland. Det var ett bra ord.




Jag gick och satte mig på en sten. I vattnet. 




Pratade med brorsan i telefonen. Det är skönt att han finns.

Vi pratade så länge så jag höll på att komma för sent till lunchen som mina otroligt fina vänner Therese och Nina bjöd in till idag. Som en liten Hej Då lunch helt enkelt. Med hela vårt gäng samlat. 
Tänk att från början var det planerat för alla fem svenska familjer från skolan att flytta hemåt den här sommaren.  Och så blev det bara vi tillslut. Så det kan bli. 





Maten var gudomligt god. 



Mina underbara tjejer.

From Denmark, Sweden, Israel, Greece and Great Britain.


Thanks lovely ladies, for being a part of my life!



Jag fick en liten present. En underbar liten bok.

"The cookbook for Swedish Housewives". Så klockren!
 Nån har snappat upp att matlagning och just fantasin till att komma på nya rätter varenda eviga dag
inte har varit  min största talang som hemmafru.



Så nu har jag helt enkelt en hel bok med menyer för hela 6 veckor framåt. Fantastiskt bra!



Jahaja, hur roterar man den här bilden då? Jo, ni får vända på huvudet en aning.


Mellan menyerna finns det fina kort från dessa år också. Som tex från när vi stod och strök tio meter långa gardiner till ett event i skolan för ett år sedan. 




Thank you everybody! 





I'll be back!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar