torsdag 27 december 2012

Förkylt var det här

Undrar om Rudolf med röda mulen nånsin var lika röd om näsan som jag är just nu?

Alldeles sådär narig, illröd och med känslan av att näsan är otroligt stor på sin plats mitt i ansiktet.
Och precis nedanför näsan sitter munnen. Överläppen för att vara mer exakt.
Området som finns där emellan, mellan näsan och överläppen. Där damerna vaxar sig.
Just där är jag skapligt snygg också.

Har helt enkelt åkt på en riktig ordentlig mansförkylning. Vill bli servad och omhuldad.
Som tur är har jag sluppit huvudvärken, febern och den onda halsen. Men hur mycket snor kan få plats i ett huvud egentligen?
Hur många nysningar kan man göra, innan man får hjärnskakning?






Annars sitter jag just nu i sängen med min nya julklapp i knät. Som jag kan fortsätta skriva. Underbart.
Helt egen. Typ bara min. Mycket att lära.
Har nog varit väldigt snäll det här året tydligen. 

Prosit!


1 kommentar:

  1. Krya på er, så att ni kan fira in ett härligt nytt 2013. Kram till hela familjen!

    SvaraRadera