tisdag 5 mars 2013

Tack för feedback

Jag ställde en fråga på Facebook och oj, vilken respons jag har fått från er underbara  läsare.
Tack så himla mycket för all er feedback.  Enligt min statistik, som jag kan läsa, så hade jag 200 läsare den sista timmen.  Inte klokt på en fläck.

En del kan läsa allt som vanligt.
En del kan läsa allt fram till måndagen, igår alltså.
En del kan läsa allt utom inlägget från igår.

Jag kan fortfarande inte läsa mina egna inlägg. Och eftersom jag inte kan se mina egna inlägg så kan jag inte dela dem på Facebook heller. Så ni får hålla tillgodo här på sidan. Men jag kan se era komentarer.  (Så jag säger till dig, Åsa C att Tallinn är kanon. Vänta lite bara tills alla uteserveringar öppnar så ni kan sitta ute på torget och njuta.)

Märkligt.
Men jag får väl ha tålamod, som min kloka son säger.
Innan jag gör nåt drastiskt. Som jag inte vet ännu vad det skulle kunna vara.

Sov så gott allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar