tisdag 26 mars 2013

De jobbar ihop

Jag tror de jobbar ihop.
De har nån sorts komplott på gång. De samarbetar.

Men jag har kommit på dem. Eller så är det så enkelt att det är sanningen.....



När jag satt hos pedikyren för några veckor sedan så ansåg hon att jag minsann behövde göra en ansiktsbehandling också för:
"Your skin looks a little bit tired."

Tack, då vet jag.


Söta tossor va?


Fattar fortfarande inte att jag har färg på mina tånaglar. Men nån gång ska ju vara den första.

När jag satt hos frisören för nån månad sen så ansåg hon att jag nog behövde träffa massören för jag var lite spänd i nacken. Och massören var ju såååååbra. 


Asså, vad är det för färg egentligen? Lite vår, tänkte jag.

Ikväll när den manliga delen i familjen var på A le coq Arena för att kolla på fotbollslnadskamp mellan estland-Andorra så satt jag hos min manikyr Hanna. Ni vet man spenderar ju ungefär en och en halv timme precis mitt emot varandra, och då sa hon plötsligt efter att ha studerat mitt hår en stund:
"When are you going to see your hairdresser?"


Nu har jag kommit på dem. Mig lurar de inte.  Men.
"I'll be back", sa jag och gick.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar