torsdag 28 februari 2013

Snart på väg igen.

Från Linköping via Katrineholm till Stockholm med regionaltåget. Inte X2000 för då blir jag så dålig. Allt gick som på räls, haha,  och vi kom till Bromma i god tid, kan man säga. Verkligen god tid. "Det här är sjukt, mamma!"

Propellerplanet som skulle ta oss till Tallinn gjorde sitt bästa genom turbulensen som uppstod för att vi hade en sån stark medvind emellanåt.

Om två veckor åker jag samma vända. Då tar jag dock inte tåget till Linköping. Kosan ska då styras mot Täby. Alldeles själv. För jag ska minsann åka och titta på mitt gudbarns första foto-vernissage som hon håller under den veckan. Hon ska visa upp några av sina underbara bilder tillsammans med några andra fotografer och deras fina bilder.

Hon är fantastisk på att fota. Jag är otroligt stolt!


Mitt gudbarn.

Stort!


Tåg 126 från Katrineholm.




Stockholm.
Och jag är tillbaka om två veckor igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar