lördag 9 juni 2012

Allt är Robbans fel

Lördagsmorgon hemma hos oss.

Maken hittade en vattenpetflaska i frysen i morse.
Kan ha legat där sedan i gårkväll när nån la den där för att snabbt få kallt gott vatten efter sin träning.
I vilket fall som helst togs den ut i sista sekunden innan hela frysen hade exploderat. Typ.

Maken öppnade flaskan och det sprutade vatten över hela frukostbordet.

"Det var brorsan som la den i frysen. Det är hans fel!", sa lillebror ivrigt.

"Eller så är det ditt fel som inte varnade mig för att öppna flaskan." , sa pappan.

"Då är det ditt fel, pappa. För det är ditt fel att jag finns!", sa lillebror då.

"Då är det nog mitt fel", sa jag, "eftersom jag träffade din pappa"

"Då är det nog Robbans fel faktiskt, som bjöd upp mig till Stockholm den där helgen 1995", skrattade maken.

Så nu vet du, Robban! Lägg aldrig mer kolsyrevatten i våran frys!!!!

3 kommentarer:

  1. Du skrev för ett tag sedan om dina funderingar på vad du skulle göra med ditt liv sen hemma i Sverige. Jag vet. Du ska SKRIVA!!!! Du skriver så fantastiskt att det blir lite som ett gift att se nästa inlägg i din blogg. ILY<3

    SvaraRadera
  2. Du är så go!!
    Tänker på dig! Kram!

    SvaraRadera
  3. my god, jag döör så kul!!!hahahahahahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaa.trevlig helg på er

    SvaraRadera