lördag 9 juni 2012

9 juni 2001, Stjärnorps Kyrka

Herregud, vad tiden går!

Kom just på att maken och jag har 11-årig bröllopsdag idag.
Och då kom jag genast att tänka på förra året då vi firade 10 år som gifta.

Den dagen spenderade vi här i Tallinn över dagen och tittade på alla hus vi hade blivit rekommenderade.
Skapligt intensiv dag!
Jag tror vi kollade igenom sex olika fastigheter.
Ett helt år sedan.
Och nu ligger vi här i soffan i ett av dessa hus. Märklig känsla.

Iallafall är det 11 år sedan vi skred så vackert fram till altaret då vi plötsligt hörde i den annars så tysta kyrkan, förutom ingångsmarchen:

"Loisan, får jag ta av mig skorna för jag är alldeles blöt?"

Den äldste sonen som då var 3 år var lite svettig om fötterna.

3 kommentarer:

  1. Härligt med barn, eller hur?
    Lena...

    SvaraRadera
  2. Av barn och alkoholister får Man höra sanningen, sägs det.
    :)
    Kram kompis!

    SvaraRadera
  3. Ja minns det som igår, stackars barn i lackskor. Nej han var så fin i dom. Tänk vad tiden går!
    Kram 27:an

    SvaraRadera