söndag 13 januari 2013

Det var den helgen.

En lugn och skön lördag och söndag.



En skål här........och en skål där.

Tack vare de sociala medierna har jag kunnat skåla med tre finisar under helgen trots alla mil och stora hav emellan oss. Sånt gillar jag. Vara så nära, men ändå så långt bort. Tack för att ni finns.






Det första morgonkaffet är det absolut bästa under hela dagen. Inget går upp mot den slurken.

Fotboll är numera en året-runt sport. Ej icke endast sommarsport.

Båda killarna har haft match idag. På olika ställen så jag och maken delade på oss. Minus sex grader och blåst. Den storas lag har haft ett finländskt lag på besök med framförallt en av Finlands bästa högeryttrar på planen. Man kan säga att Adam kom hem efter att ha tampats hårt på sin vänsterkant  mot just honom, med både fläskläpp, begynnande blåklocka samt blodiga dobbmärken på benen.

Just det såg man inte riktigt komma när han låg och sprattlade i plastbaljan som en liten skit på BB.



Älskar verkligen den här vyn.


Det har varit en kall helg. Men ack så vacker. Under min favvosträcka när jag promenerar så är detta bästa platsen. Havet i ryggen, vinden i håret, solen i ansiktet. Just när jag tog den här bilden höll jag på att frysa ihäl litegrann om handen, men det var det värt. 

Nu är det lite fotboll på TV. Manchester United först som storebror sitter klistrad framför. Efter den börjar Manchester City sin match då lillebror kommer sitta som klistrad.
Om nån undrar vad som händer hos oss idag alltså.

Hoppas ni alla har haft en mysig helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar