måndag 8 juli 2013

Att vara faster

Den här tjejen har jag längtat så himla mycket efter. Hon har hela mitt hjärta till sitt förfogande och hon kallar mig helt kort och gott för "faster Ingela". 




Lika mycket har jag längtat efter den här sötnosen. Han skrattar absolut mest hela tiden och jag bara älskar att snuffa i hans nacke. 



Det första celeste sa när hon kom var att hon ville ut och åka båt för hon hade minsann en egen flytväst med sig. Med visselpipa och allt. Hon visade oss tydligt innan hon hoppade ner i båten hur man gör när man av en händelse har hamnat i vattnet med flytvästen på. Viftar man med en hand betyder det "hej". Viftar man med två händer betyder det "hjälp". 




Och så har vi badat. 


Monstret till husvagn har backats upp med fingertoppskänsla på vår uppfart. 
Nu är klockan 20.30 och två barn ligger där inne och snusar. 

Vi andra är kanske på väg till trampolinen för ett litet kvällsbad. 
Vi har inte bestämt oss ännu. 

Vi har nämligen semester. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar