tisdag 21 juni 2011

Sista kvittot!

Tack!
Efter många år har jag nu skrivit det sista kvittot till medarbetarna på SAAB.
Snart är även de sista fakturorna ivägskickade till resten.

Tack ni alla goa människor på MathCore, Sandbäckens Rör, Medley Ljungsbro FritidsCenter, Skandia Mäklarna, SAAB och alla ni fina fina människor som har kommit till min lokal i Ljungsbro! Tack för att ni finns och har förgyllt min tillvaro så mycket!

Känns lite vemodigt att säga "Hej då" och det bränner lite innanför ögonlocken.



Idag låg detta i mitt rum när jag kom till SAAB.

Samt en liten present.

Då blev jag glad!






2 kommentarer:

  1. Sluta inte skriva, Ingela. Jag blir lika glad varje gång det är ett nytt inlägg på din blogg,
    kramar Elisabeth

    SvaraRadera
  2. Rätt rara och gulliga människor som arbetar på Saab :-)

    Glad midsommar!
    Gabrielle

    SvaraRadera