lördag 8 oktober 2016

Det här att lära mig nya saker varje dag

Fick ett sms ikväll. Och mina tårar slutar liksom inte att rinna. En liten fortsättning på inlägget från igår.

" Hej fina Ingela !❤️❤️ idag har jag skurat min spis å mitt kylskåp, trot om du vill eller ej det tog 6 Tim att få det rent puh. Det är helt otroligt så skitigt det är..... Det får bli badrummet i morgon 🤗. Jag har gått och funderat på vad du skrev igår.... Och jag ryser i kroppen när jag tänker på hur du sätter ord på mina känslor .... Du fattar precis och får ut det så himla bra....😍💕. Jag kan bara säga wow 😜. Trotts att det är skitigt å kallt hemma hos mig just nu, och jag skurar och skurar så myser jag. Är både glad och lycklig över livet och att jag är här igen 🙄. Framför allt över att jag är inne i systemet igen det är toppen 👍🏻😃. Även om mitt liv varit tufft många gånger ..... Vill jag inte vara utan det. Jag har lärt mig och fått gåvan att vara glad och nöjd över lite mindre saker än många andra.... Typ jag kan klä på mig själv , borsta mina tänder laga min egen mat och glädja mig oerhört mycket åt min lägenhet som ej är topp modern haha. Två bekanta till mig var av nyfikenhet och ringde på idag..... Och dom förkastade lägenheten direkt, förstod inte hur jag kunde vara glad och lycklig över den.... Då kände jag bara stackars er, va fattiga ni måste vara på känslor, erfarenheter och livet😱😉😇. Hur har det gått för er fått upp bryggan ?? Tack fina du för att du finns och jag får vara din vän 😍😘❤️❤️❤️"

Som jag har massor kvar att lära av denna kvinna! 


Älskar när ljuset tar över mörkret!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar