söndag 9 oktober 2016

En liten ändring är på gång

Jag vill börja med att verkligen tacka alla er läsare och följare som har hängt med mig och mina texter under "Utvandrarmorsan". 

En del av er har hängt med sen starten 2011 och vårt spännande äventyr började i Tallinn. Andra har kommit och gått under tiden. Och en del av er är helt nya. 
Alla är ni lika viktiga för mig. 
Jag älskar verkligen att skriva och jag blir väldigt glad och Könner en enorm tacksamhet över att det finns några som vill läsa. 

Tack från djupet av mitt hjärta!

Nu har vi bott i Sverige sen 2013 och "Utvandrarnorsan" känns en smula passé så att säga. Själva namnet alltså. 

Men självklart vill jag fortsätta skriva. Jag håller just nu på att experimentera lite angående hur det ska se ut bara. På vilket sätt jag ska fortsätta att skriva. 

Så jag ber redan nu om ursäkt. För röran och kanske att det kommer att se lite konstigt eller annorlunda ut en tid framöver här på bloggen. 

Och så har jag en fråga, är det nån av er som vet om jag lätt som en plätt kan ändra söknamn och ta bort Utvandrarmorsan? Eller behöver jag starta en helt ny blogg för att ändra det namnet? 
Och om jag startar en ny blogg, kan jag ta med mig gamla inlägg då eller får de stanna kvar på den gamla? 

Tar gärna emot tips av den som vet. 
Tack tack på förhand!

Ljus o kärlek! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar